Med ett plektum från Ozzys konsert och en flaska apelsinjuice

Dammig och inkletad i apelsinjuice lämnar jag Hultsfred 2007.
4 dagars öldrickande sätter sina spår i bilen de sex timmarna mot Falun och
verkligheten. Grymt har det varit, helt sanslöst.

Med en tatuering och ett plekrum från Zack Wylde(!) njuter jag av den
obefintliga värmen och känner regnet som irriterande pickar på mina genomblöta kläder.

FAN VAD JAG FICK JOBBA FÖR MYCKET!
FÖR MYCKET!
TACK FÖR HJÄLPEN!

Hälsoveckan är inledd. Komprimerade nyttighetsdagar med träning och jobb under en veckas tid har börjat. Sedan bär det av till Roskilde
i 9 dagar...
Den som lever får se
kommer jag leva?
Ja, som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0