En Stilikon - På Riktigt



Såhär innan studenten tänkte jag passa på att
kasta mina filosofiska drag och titta utåt, mot ytan.
För inte kan man annat än fastna med blicken på den störta modeikon
som jorden skapat åt oss; Kurt Donald Cobain
Grunge-stilens anfader.

Jag brukar själv definera denna något diffusa stil som;
Slitet med stil
och jag tror att de fresta känner igen sig i innebörden av dessa ord
utan att egentligen kunna sätta fingret på denna
kärlekens och sexualitetens stil.
Knarkade han ihjäl sig?
Blev han mördad?
Är han levande liksom Elvis?


image4




Kommentarer
Postat av: emma

helt sjukt mkt. har ju som sagt den här muntliga tentan i anatomin om en vecka lite drygt. sen är det lov för mig! :) men ja..det är så sjukligt mkt man ska kunna. men kul med studenten! vad går du för inriktning? mkt att göra nu innan du slutar?

2007-05-29 @ 18:08:28
URL: http://emmacecilia.blogg.se
Postat av: Kajsa

haha, han är levade liksom Elvis!

2007-06-24 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0