Yngve, ge tillbaka hatten!

Just nu läser jag en extremt givande bok om dumma misstag klyftiga personer göra och hur man undviker dem. Detta är ett spännande fenomen eftersom jag ens genom att öppna boken erkänner mig själv både klyftig och klumpig. Tänk vilket steg för självinsikten! Nu ska jag bara komma underfund med i vilken riktning steget togs.. Jag är en väldigt originell människa Jag bor i Oslo tillsammans med mina vänner hemifrån i en lägenhet mindre än Tengils samvete, jobbar i klädbutik (Carlings), där jag har som uppgift att klä människor i stilfulla vardagskläder som får deras osäkerhet att förvinna ytterligare i mängden av folk som alla jobbar för att bara "flyta med" Jag kom just hem från en resa i Australien och Nya Zeeland där jag backpackat och träffat intressanta människor och förverkligat mig själv som människa, nu känner jag mig enormt verklig, knappt suddig i kanterna längre. Jag sparar pengar för att åka iväg på en resa med mina vänner till Thailand, eftersom jag har hört att Thailand är ett kulturellt land som på intet ett sätt påverkats av vare sig turism eller finanskris. I övrigt tycker jag om att träffa mina vänner, festa, spela fotboll och gitarr. Kommer ifrån en mellanstor stad i mellan-Sverige och tar mig gärna ett lagom stort glas mellanmjölk till frukost. Nej nu ska jag gå och köpa mig en Volvo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0